fallabdázás, mint kiegészítő mozgás
2010. október 10. írta: ubp

fallabdázás, mint kiegészítő mozgás

Este lementem fallabdázni az ismerősökkel. Többen játszunk egy páláyn (ma 3-an voltunk). Így van egy kis pihenés is közben.

Bemelegítésként kipróbáltam az új cipőt a futópadon :) 2 km-t futottam vele, jónak tűnik :) (Természetesen fallabdázni nem ebben az új cipőben mentem.)

Ma lassan melegedtem be, az első három játékot elvesztettem, de utána lévő másik 3-at megnyertem. Aztán mondtam, hogy nincs több, a csúcson kell abbahagyni  :)

Nem nagyon akartam terhelni magam, a fallabda különben sem veszélytelen a futás szempontjából. Így jól belemelegítettem, általában 10 gugolásból felugrással szoktama térdeimet bemelegíteni, ez bevált. S a játék közben sem futottam minden labdáért.

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr312360833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása