esti futás
2010. november 03. írta: ubp

esti futás

A tegnapi futás után egy kb 10 km-t terveztem mára könnyebb tempóban. Sajnos a napi munkák miatt addig addig tolódott az indulás ideje, míg a végén sötétben tudtam csak elindúlni.

Ha autós lettem volna jól elkívántam volna magam melegebb éghajlatra, na nem azért hogy pihenjek, hanem mert elég hülye voltam, szinte minden hibát elkövettem.

Nézzük sorba: sötét ruhába öltöztem, amin nem volt semmiféle fényvisszaverő csík (mentségemre mondva legalább a sapkám fehér volt). Fejlámpát sem vettem fel. Bár van egy, de nem annyira kényelmes (bár nyáron már futottam benne 30 km feletti távot, de zavar, hogy az elemtartó is a fejemen van és ezért viszonylag nehéz). Valamint, bár van, egyéb fényvisszaverő szalagot sem vettem magamra.

Az út egy része továbbá olyan helyen ment, hogy semmiféle világítás nem volt, így a minimális, felhővel takart hold pislákolt csak. Egy szerencsém volt, hogy legalább a szemüvegemet felvettem :)

A fentiek alapján eléggé oda kellett figyelnem, hogy hova lépek, ha kocsi jött felugrottam a padkára, útszélre. Szerencsére nem lett baleset a dologból, de amíg a hiányosságokat nem küszöbölköm ki, addig nincs esti futás, inkább futópad.

Táv: 10,7, idő: 1:03:05, tempó: 5:53 perc/km

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr372420996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása