-10 fok
2010. december 28. írta: ubp

-10 fok

 Ma reggel korábban indultam futni, hogy hamarabb visszaérjek, és legyen még időm szánkózni a délutáni program elött a fiammal :)

Szóval felöltöztem mint tegnap, mert bevált a négy felső réteg (póló, 2 hosszúujjú technikai és egy dzseki), a meleg thermo nadrág, kesztyű, sapka. Ahogy kimentem láttam, hogy reggel még hidegebb van, nem hiába két órával előbb is van mint tegnap induláskor.

Az Írhás árok aljáról indultam változatosság kedvéért, onnan végig fel a a KFKI-Khonkoly Thege útig, kb 2,8 km, és 200 méter szintemelkedés. Majd onnan Makkosmária-Budakeszi, Libegő, Normafa, KFKI és vissza az Írhás árkon.

A hideggel nem volt gondom, bár a sálam ma sem találtam. Ami gond volt, hogy a sapkám átizzadt a végefelé és mivel akkor már nem párolgott annyira a fejem (hiszen kb az utolsó kb 6 km lefelé vagy szintben mentem), így éreztem, hogy kezd hideg lenni a sapka, lassan ráfagy az izzadság. De azért sikerült ezen állapot elött megérkeznem, de kéne egy jó sapkát szereznem.

A táj továbbra is gyönyörű, ahogy a nap kandikál ki reggel, láttam egy őzet, mert a fák így csupaszon nem takarják annyira az állatokat és jó messzire ellátni, csend, ....

Táv: 15,6 km, idő: 1:45:00 tempo: 6:43 perc/km, szint: kb 600m

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr212545214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása