félmaraton
2011. február 17. írta: ubp

félmaraton

Ma sikerült lefutni a félmaratont a tegnapi edzés után, persze futópadon. (BúvárKend küldött egy linket a futópadon futás előnyéről és hátrányáról, majd kielemezzük külön cikkben.)

A terv az volt, hogy 10.1 km/h tempóval indulok de legalább 14 km-t megyek így (azaz a kétharmadát) és utána meglátom, hogy van-e erőm és kedvem esetleg gyorsítani. A megvalósítás során 50 perc után a futópad felmondta a szolgálatot, a motor túlterhelés miatt leállt :) Szerencsémre volt egy másik szabad gép, amire át tudtam menni, de ott megint mire begyorsult értékes másodperceket vesztettem :) Olyan 12-13 km táján elkezdtem érezni, hogy ebből gyorsítás nem lesz, a cél simán a fémaratoni teljesítésére változott, ha lehet a sebbesség csökkenése nélkül. Végül is sikerült :) Talán nem volt akkora szenvedés, mint tegnap, de éreztem, hogy nem repülök :)

Táv: 21,2 km   idő: 2:07:00   tempó 5:59 perc/km

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr662668755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vízibalett 2011.02.18. 12:26:36

Megváltoztattam a Nick nevem (de azért nem kívánok versenyezni S. Endrével).
Azért az mutat valamit az erődről, ha szétcincálsz egy gépet. Respekt.
süti beállítások módosítása