felkészülő hosszú futások
2011. február 23. írta: ubp

felkészülő hosszú futások

Terveim szerint minden hónapban lenne egy-egy kifejezetten hosszabb futás, havonta növekvő távolságokkal.

Amit tervezek:

Március 19 : 
Balaton Marathon + : 43,6 km Badacsony - Balatonfüred (esetleg meghosszabbítva Balatonalmádiig)

Április:
BúvárKend felmérő futás: 84 km: Bp- Szentendre - Lepence és vissza

Május 14.
Terep százas - Budai és Pilis hegység 

Június 25: UltraBalaton!!! :) 110 Km

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr322685052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vízibalett 2011.02.24. 12:30:31

Korrekt. Reális. Sőt.
Remélem egy hónap múlva már tudok rövideket futni és akkor közösen is futunk. Ma voltam sportorvosnál: "Ezt már csak gyógytornáztatni kell. Olyant ne csináljon amitől fáj. Mozgatni, nyújtogatni lehet". Görgőzök, úszok addig. Sérülésmentes futást, fallabdázást, focizást, sízést, tekerést mindannyiunknak!

ubp 2011.02.24. 20:08:55

@Vízibalett: Ennyi előny is kevés lesz nekem, hogy a te több éves tapasztalatodat, edzettségedet utolérjem. Már kezdtem aggódni, hogy nem adsz jelet magadról. Ez az üzenet egy kicsit megnyugtat.

Vízibalett 2011.02.25. 08:38:54

Nem tűntem el csak passzívan olvasgatom, hogy te futsz. Egyébként futottam volna sokat, csak..:) Volt kedden egy kis műtétem, kivágattam szemölcsöt a nyaktájékról, úgyhogy most két hétig víz közelbe se megyek, viszont gyógytornászhoz elfáradok és remélem egy hónap múlva stabil napi 5öket tudok futni. majd 3 hét múlva emelek egy kicsik és áprilisban már futok egy-ké maratonit és ha minden a terv szerint halad akkor ápr legvégén egy Szentlászlói 62-es már belefér (a 84 még tuti nem, de majd megvárlak amíg odavisszázol Lepencéről). Közel az idő. Lassan célegyenesbe fordulunk.:)
süti beállítások módosítása