hétközben
2011. április 21. írta: ubp

hétközben

Hétfőn sikerült egy jó kis spinningre mennem. Megint 2 óra volt egyben :) Ez így elég hatékonynak tűnik a testem, lelkem kifacsarása szempontjából :) Erről nem is írok többet, aki átélte úgy is tudja miről van szó, aki nem annak meg hiába írom le, mert annyira nem vagyok jó író :)

Kedden tervezett pihenés.

Szerda nem jött össze :( csak 3 km kocogás volt, ezt még a naplóba sem írom be, mert rontja a statisztikát :)

Ma sikerült egy hosszababt futni koradélután. Felmentem a Rózsadomb Centerhez (ott át tudtam öltözni az üzletház felső szintjén lévő fittnes teremnél), onnan futottam egy viszonylag rövidebb hosszút (érteeeed?).

Útvonal:

Az elején (1 km után) már egy jó kis szinttel kezdődött a "túra". A végén 870 m szint (felfele) jött össze. Na ez nem volt kevés :) Az idő jó meleg volt, igyekeztem nem a napon futni, ezért is nem mentem a reprtér felé. Inkább egy kis felfedező útra mentem a Csúcs-hegy irányába. Régen sok tájfutóversenyen voltam arrafelé. Végül is a hegy másik végén a "SOLMAR" (Solymár) határkőnél fordultam vissza. Láttam a Dobogó kőre kinézett útvonalat. Meg kéne próbálni a hosszú hétvégén :) Visszafelé jobban ment - több volt a lefele menet :) Visszafelé Fenyőgyöngyénél sikerült frissíteni a közcsapból, ebben a melegben nagyon kellett. Továbbra is fő a fejem, hogy mi lesz nyáron, ha ilyen meleg lesz :(

Táv: 17,5 km   idő: 1:54:00   tempó: 6:30 perc/km

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr892846087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása