vizsgaidőszak újra
2011. május 22. írta: ubp

vizsgaidőszak újra

 A héten elkezdődtek a vizsgák, ezért a hét második fel futásilag kimaradt. Bár terveztem, hogy Pécset futok egy rövidet, hogy felfrissüljek, még ha nem is egy teljes edzésidőnyit, de a nagy kapkodásban - vizsgalázban a cipőket itthon felejtettem. Úgyhogy maradt a pizza evés és hasnövesztés :) Szombaton este, miután hazaértem, a felszültséget levezetendő azért egy laza Kelenvölgy kört futottam. Elég későn kezdtem el, ezért rámsötétedett és nem volt kedvem lámpa nélkül futni, ezért lett csak egy kör. Meg elég fáradt is voltam, mert keveset aludtam, az utolsó lehetőséget is kihasználtam a tanulásra :)

Táv: 5,35 km   idő:  29:55 perc   tempó: 5:35 perc/km  szint: 50 m

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr782924772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása