Évforduló
2015. február 01. írta: ubp

Évforduló

Akkor először nézzük, mi volt tavaly :)

A száraz számok:

2014_edited.jpg

Az év eleji célokat elolvasva végül is elégedett vagyok. Mert úgy futottam, hogy élvezzem :) S ebbe ennyi fért bele :)  Szóval megcsináltam a Mátra 115-öt, előtte a Terep80-at. Maratont is futottam, bár nem 4 órán belül, de igazából ezt a célt nem annyira akartam menet közben, így elengedtem.

2015 cél, csak hogy legyen mit visszanézzek :)

Az idei célverseny az Ultra Trail Hungary 111 km jó idővel. Meg utána a Mátra 115 jobb idővel, mint tavaly. Ezekhez szükséges lesz több felkészülési hosszabb futásra, kisebb versenyre.

Szeretnék kimenni több közeli országba magashegyi versenyekre (Alpok, Kárpátok), hogy a hosszútávú, jövő évi cél reális legyen.

Talán ősszel egy 4 órás maraton :)

A legfőbb, hogy továbbra is annyit fussak, hogy élvezzem, szeressem, és ne csömörödjek meg. Ezért egy kicsit több kerékpározást is be szeretnék iktatni, hiányoznak a MTB versenyek.

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr437132065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása