Budapest terepkupa - első feladás
2014. november 05. írta: ubp

Budapest terepkupa - első feladás

A Mátra után egy hosszabb pihenő következett, aminek része volt a lábam rehabilitációja (ugyan is nagyon feltörte a cipő, sok vérhólyag keletkezett). De ki kellett tűzni valamilyen célt, mert különben elpunnyadok :)  Ez lett a Budapest terepkupa hosszabb távja, 85,9 km - 3063 m szintemelkedés - szintidő: 14 óra, és 2 UTMB pont is jár érte! :)

Azért elég jól elpunnyadtam, a Mátra után egy darabig csak túráztam :) Júniusban összesen 76 km-t futottam :) Gondoltam, majd júliusban :) De nem :) Szóval elkezdtem a nappalit és az előszobát kifesteni, így 3 héten át munka után és hétköznap festés volt az edzés. Ami nem volt hátrányomra, mert a karom megerősödött egy kicsit :) meg létrán is más izmaimat feszítettem be az egyensúlyozás során, hogy ne essek le:)

Így ez a verseny volt az, ahol úgy gondoltam, hogyha feladom, akkor sem fogok szégyenkezni, mert most ennyire futotta a felkészülésből, nem mindiga futás az elsődleges.

Az idő jó volt, kifejezetten futó idő, bár nyár közepe de mégsem volt hőség. Az elején még a tömeggel, de aztán egyre jobban leszakadva. Nem akartam meghalni, így visszavettem a tempóból. Új, szép helyeken jártam, így ez lekötötte a figyelmem, nem kellett a szenvedésemre figyelni. A Hosszú árokban már eléggé küzdöttem, akkor csúsztam vissza az utolsó helyre :( Innen arra figyeltem, hogy egy jó edzés legyen legalább, és a Hárs-hegyig szintidőn belül érjek be, s majd ott meglátom, hogy hol állok a szintidőhöz képest. A Nagy-szénás után elég hosszan lefelé lehet menni, így kipihentem magam. Az út Perbál felé vitt, erre nem nagyon jár túrista, s már futó sem :) S itt elvileg szalagozás van, nem jelzett túrista út. Na ez a szalagozás nem volt túlzásba víve, visszafelé sokszor meg kellett álnom a mobilon megnézni, hogy merre járok. Ez azért volt egyre nehezebb mert közben elkezdett esni az eső, ami egész jól esett a melegben :) Az eső közben átváltott záporrá. Egy rövid ideig behúzódtam egy fa alá, de ott is kezdtem elázni, másrészt látszott, hogy nem 5 percig fog tartani, így fogtam magam s a záporban kezdtem tovább futni :) Az öt percből közel három negyed óra zápor lett :) utána viszonylag hamar elállt :)

Végül is felüdülve értem a Hárs-hegyi ellenörző pontjoz, ahol a 8 órás szintidőn belül kb 4 perccel előbb értem be. Így itt kiszálltam, mivel tudtam, hogy mi van még hátra, s az a jelenlegi edzetség mellett a végére nagy szenvedés lett volna. S most nem voltam szenvedős, küzdős kedvemben :)

A frissítés után még egy kedves sporttárs vissza vitt a rajtba a cuccaimhoz és még a versenypólót is megkaptam, köszönet érte! :) Magamban megfogadtam, hogy a követekző versenyen ebben indulok és kiköszörülüm a csorbát :) 

Útvonal:
http://www.sports-tracker.com/#/workout/ultrabalatonparban/53d3b480e4b039794c081853

Táv:49,31 km  idő: 7:56:55  szint:+1400 m  tempó: 9:38 perc/km

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr786740681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása