kényszerpihenő
2013. október 05. írta: ubp

kényszerpihenő

Az az ősz most nem alakul túl jól :(  eddig :)

A múltkori Vár a Hármas futás után a bal térdem megfájdult. Már a verseny alatt is éreztem. Szerencsére nem annyira, mint egy évvel ezelőtt, hogy járni sem tudtam szinte. Most egy tompa fájdalmat éreztem, főképpen a lépcsőn való lefele ment nehezen, a fájdalom határán. Edzéseket emiatt két hétig nem is végeztem, csak pihentettem, kenegettem.

Utána héten a sok munkától nem volt időm hét közben futni. Hétvégén felfedeztem magamnak a Kamara erdőt, ami közelben van, így nem megy el az utazással idő, s szint is van benne. Futottam két normálisat, a terepről majd legközelebb írok. 

Viszont hétvégére elkaptam a családban tomboló náthát. Bár azt hittem ,hogy sikerül legyűrnöm, de nem :( Egész héten egyre rosszabb lett a helyzet :( Ma meg ebben a jó időben itt vagyok az ágyban és próbálom kikúrálni magam :( Pedig még terveztem idénre két jó hosszú versenyt, amire fel is kellene normálisan készülni. De most első, hogy meggyógyuljak. Legalább az idei megfázást letudom :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr725552784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása