Vár a Hármas hegyi maraton: 42,2 km 1730m szint
2011. szeptember 26. írta: ubp

Vár a Hármas hegyi maraton: 42,2 km 1730m szint

Először tavaly olvastam erről a versenyről. Akkor még nem futottam ennyit, de a szinteket mindig szerettem :)

Idén még az UB előtt neveztem, akkor a világból is ki tudtam volna futni :) De mint írtam, azóta keveset futottam, így egy kicsit féltem az indulástól, gondolkodtam, hogy el sem indulok, de UB társam biztatott, hogy akinek ennyi km van a lábában, annak ez menni fog :)

Reggel majdnem elkéstem, mert előtte nap barátoknál voltunk tábortűz mellett szalonnát sütni és egy kis borocskát inni, így bár 5kor csörgött az óra, egyből lenyomtam és még hamarabb visszaaludtam :) De szerencsére 1/4 7-kor felébredtem, így egy gyors öltözés után (szerencsére előtte nap összepakoltam!!) még időben a rajthoz érkeztem.

Nagyon jó idő volt, bár egy kicsit hűvös még, de a nap folyamán jó idő érkezett, így nem is igazán tudtam, hogy hogyan öltözzem fel. Így egy térdnadrágot és egy pólót vettem fel.

Gyönyörű volt az indulás, ahogy a város még ébredezett, a várost még fátyol borította, de a Bazilika és az Országház kupolája kiemelkedett!! Ezért éri meg futni !! :)

A személyes célom a napra a következőek voltak: fussam végig, érjek be szintidőn belül és ne legyek utolsó. Ennek megfelelően a végén futó bolyhoz csatlakoztam. Velük futottam a János-hegyig. A nagyobb emelkedőket nem futottam ki, inkább jó ütemben kigyalogoltam, hogy az erőmet beosszam a végéig. Az elején ez viszonylag jól ment, így a  hátsó bolytól elszakadva kb 200 m előnyre tettem szert a féltávig :) Na ez hamar elolvadt, amikor a János-hegyről lefelé menet én lebotorkáltam. Még az a hölgy, futótárs is lehagyott, aki magamban a Gellért hegynél magamban leírtam, de hát ezt minden alkalommal konstatálom, hogy a látszatra nem szabad adni :)) Szóval így a biztos tudatban, hogy enyém az utolsó hely, már csak tényleg arra figyeltem, hogy végigmenjek. Ez végül is nem volt gond :) A feléig egész jól elértem :) Onnan a lendület még elvitt 30km-ig. S ha már ennyit megtettem, akkor már nem adom fel :)

A korábbi bejárások alapján a Hűvösvölgy Nagyrétig a táv (és emelkedők) ismerős volt. De a Pesthidegkút utcái olyan meredekek voltak, mint a Libegőtől fel az Erzsébet kilátóig !! :)  Meg a befutó Szépvölgyi út közepétől a Fenyőgyöngyén át fel a Hármashatár hegy tetejére :)

A végére sikerült az utolsó 10 km-re 70 percem maradjon, majd az utolsó kb 2,5 km-re a Fenyőgyöngyétől a befutóig 35 perc maradjon. Így a nagy melegre való tekintettel, meg hogy az energia háztartásom eléggé kimerült, így az utolsó szakaszt már csak gyalogoltam.

Sikerült mindegyik célkitűzésemet teljesítenem!! :) Ugyanis kiderült, hogy utánam szintidőn kívül még beért egy futótárs, egy meg feladta, így nem lettem utolsó, amellett, hogy szintidőn belül értem be!

A szervezés szuper volt!! Volt minden hol elég frissítő, a jelek az utakra jól fel voltak festve és elég rendező volt, aki a szükséges helyeken segítettek útbaigazítani, az utat biztosítani. Esetleg egy kis szőlőcukor jól jött volna a végén lévő frissítő pontokon. A végén zsíros és kolbászos kenyér, nagy jó hangulatú eredmény hirdetés, családi, baráti hangulat! :)

Táv: 42,2 km      idő: 5:47:56     tempó: 8:14 perc/km   szint: 1730m !! :)

Ajánlott futótárs bejegyzése: bozotfut.blogspot.com/2011/09/var-harmas.html

Képeket töltök fel, amint kapok

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr223258775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása