2012 elkezdve :)
2012. június 15. írta: ubp

2012 elkezdve :)

Elég régen nem írtam :(

Bár ennek lehet, hogy sokan inkább örültek :)

Szóval tudtam év elején, hogy az idei év nem a futásról fog szólni. Ezért nem is akartam a futás területén kitűzni célokat, nehogy frusztráljon, ha nem tudom teljesíteni :)

De azért három dolgot kitűztem :) De csak most merem leírni őket :)

  • az Ultrabalatonon, ha nem is futva, de legalább biciklin teljesítem, ha a suli és egyéb jelentős akadály nincs
  • egy Nike félmaraton, ha lehet egy laza :) 2 órán belüli idővel
  • valamint a vár a hármas hegyi maraton teljesítése, 5:30-as idővel

Ennyi :)

Eddig idén minimális mennyiséget futottam :( nem is merem ide írni :) Most olyan 6:30 -s idő kényelmes és ilyen tempóban kb 8-10 km. Eléggé visszaestem :( de van honnan fejlődni :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr44591128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása