Vár a hármas hegyi maraton
2012. október 07. írta: ubp

Vár a hármas hegyi maraton

Ez volt az egyik fő célkitűzésem az év elején, hogy idén megint teljesítsem, ha lehet jobb idővel, mint tavaly.

Ez már azért szeptember közepén látszott, hogy csoda kéne, hogy ezen most szintidőn belül beérje, de hogy egyáltalán végig menjek, mert nem tudtam annyit edzeni, futni mint ami egy ilyen kemény próbához kell. Így egy jó alapozó futásnak szántam, minél tovább jutni úgy, hogy az elméleti szintidőn belül legyek. Ha abból kiesek, vagy nem bírom, akkor most feladom.

Azt kell tudni, hogy reggel 7 kor volt a rajt. Este nem aludtam jól,  mert többször fölébredtem, hogy el ne aludjak. De majdnem sikerült elaludnom, mert ahogy csörgött az óra, lenyomtam egyből, és azzal a lendülettel visszaaludtam :) Így fél órával később keltem, majdnem elkéstem, de mivel a vasárnap kora reggeli forgalom minimális volt, így odaértem. Meg egy kicsit csúszott is a rajt, így azért összeszedtem magam.

A tervem az volt, hogy időn a felfelé menetekben többször fogok sétálni, nem futom ki mindegyiket, amit tavaly megfutottam. Bár így lassabb leszek, de hátha több időm marad :) Ez végül is valameddig bejött, mert több mint a felénél adtam csak fel :) Eléggé elfáradtam addigra, meleg is lett és a szintidőn is kezdtem kimenni. De egy nagyon jó futás volt, szép őszi idő, napsütés :)

Érdemes nézegetni :) 

Ha linkre kattintasz, előjön alul egy menü, ahol a szinttérkép szépen mutatja a hegycsúcsokat is :)

Táv: 25 km idő: 3:30:00 tempó: 8:24 perc/km  szint: 878 m

Rajt:

w2401v01.jpg

Szabadság hegyi emelkedő:

w2447v01.jpg

Egy kép rólam is :)

w2481v01.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr394824794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása