őszi futókirándulás
2012. november 11. írta: ubp

őszi futókirándulás

A múlt hétvége óta csak pénteken tudtam egy rövidet futni. Terveim szerint szombaton futottam volna egy hosszabbat, de munkanap lett belőle :( Így vasárnap reggel lett belőle, ami a szebb napsütéses idő miatt nagy élmény volt :)

Sikerült időben felkelnem és 9-kor elindulni Hűvösvölgyből. Még a múlt héten kinéztem a térképen a mai útvonalat, kiváncsi voltam, hogy mennyire emlékszem majd rá :) Bár viszonylag hűvös volt, de egy hosszabb futás terveztem és az idő is egyre szebb lett, a kerékpáros dzsekit és a vékony kesztyűt a kocsiban hagytam. Bár ez az elején még hiányzott, kb 100 m-ig, mivel egyből emelkedővel indul a kör. Itt még szinte álmos is voltam :)

Aztán találkoztam volt tájfutó edzőmmel (LUCA-Nemes Béla), akit nagy örömmel üdvözöltem :) Egy kicsit beszélgettünk, aztán mentem tovább felfele. Az Endomondo folyamatosan mondta a kilométereket és időt. Az elején úgy tűnt, hogy nem is lesz olyan sok a táv, már 4 km-nél a Fenyőgyöngyénél voltam. Onnan tovább a Hármashatárhegy szintútig, majd azon tovább, szép kilátással a Duna felé. A szintúton egy kicsit felgyorsultam :)

A Virág-nyeregnél elvileg a a sárga jelzésen kellett volna továbbmenni emlékeim szerint. De mivel azt nem találtam (mint korábban sem), így a Kék jelzésen futottam tovább. Ezen a jelzésen mentem el a Csúcs-hegy északi végébe. Itt már tapasztalatból tudtam, hogy nem szabad a kék jelzésen lemennem, mert akkor sok szintet vesztek és az emlékeim szerint ha a gerinc felé megyek, akkor ott egy biciklis úton mehetek tovább. Ez be is jött :) Azért ez nem egy sima biciklis út! :) Még montival is kihívás! Aztán a biciklis út megszűnt és Sárga csúcs jelzésbe folytatódott. Erre nem emlékeztem :( Viszont az irány jó volt :) A csúcsjelzés felvitt a hegycsúcsra, minő érdekes dolog :) Az út mentén stáció emlékek vannak és a csúcson három kereszt, a középsőn egy Jézus szoborral. Mint most az íráskor rákerestem, a hegyet Kálvária-hegynek hívják :) A hegyről nagyon szép kilátás nyílik körbe a Pilis és a Budai-hegység hegyeire!! A hegyről a másik oldalon lefele olyan lassú volt mint felfele :) Aztán belefutottam a sárga jelzésbe :) Itt már nagy biztonsággal futottam le Solymár határában található patak völgybe.

A patak mentén kifutottam a Solymárt és Hűvösvölgyet összekötő útra, majd onnan visszafutottam nagyrészt az úton. A végén még levágtam egy részen a reptér felé, majd jó érzéssel, kedvvel befejezem a mai adagot :)

Nagyon jó idő volt végig! A teljesítményem egy közepes. Viszont végig jó kedvem volt :) Új helyeket fedeztem fel, gyönyörű tájakat láttam. Az öltözetet pont eltaláltam, a frissítés is rendben volt (vittem egy palack Poweraider-t). A bal térdemet figyeltem, de szerencsére nem érzetem benne semmit. Remélem holnap se fogom.

Táv: 20,6 km  idő:2:42:00  tempó: 7:52 perc/km szint: 690 m

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr284902295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása