Hétvégi hosszúk
2013. április 08. írta: ubp

Hétvégi hosszúk

Mivel a jövő hétvégére kinéztem egy felkészülési hosszú futást sok szinttel és nagy távval, ezért úgy gondoltam, hogy kéne rá rendesen készülni :)

Ennek keretében szombaton elővettem a montit és feltekertem a szokott úton a János-hegyre :) Az Írhás-árkon felfelé még eléggé sáros volt az út, a meredeken 2 helyen a kerék úgy kipörgött, hogy egy darabig egy helyben álltam, majd eldőltem :) Na azért el nem estem, csak le kellett tenni a lábam és tolni egy rövid szakaszon. Lefele a hegyről meg majd szét fagytam :( Nem a lábam fázott, ott rajtam volt egy futó hosszú meg a bringás rövid, de felül a póló, technikai hosszú és a széldzseki kevésnek viszonyult, nagyon hidegem volt :( A Magas úton lefelé meg elég furcsa hangokat hallatott a váltó tájékáról a szerkezet, el kéne vinni szervizbe a gépet. Az idén ez volt az első tekerés, nem is olyan rossz idővel :) Ilyen korán azt hiszem még nem kezdtem a szabadtéri tekerést :)

Táv: 27,5 km  idő: 2:07:00  tempó: 4:37 perc/km szint 600 m

Vasárnap délelőtt meg közel ugyan azon az útvonalon futottam egy jót :)

Itt azért nem pörgött annyira ki a lábam, hogy egy helyben futottam volna, vagy jobb volt a cipőn a gumi, mint tegnap a montin :) Igyekeztem nem túlfutni magam az elején, később meg már úgysem ment :) Azért elégedett voltam a tempóval, elég sok szint volt. A jövő hétvégi versenyig még egy rövideb futást tervezek kedden, csütörtökön meg egy tekerést, azt ugyan itt. Szombaton lehet drukkolni! :) A táv dupla ennyi lesz, a szint meg 4szer ennyi :)

Táv: 27, 56 km  idő: 3:28:40  tempó: 7:34 perc/km  szint: 610 m

u.i: este még átmozgatásnak kosarazni voltam :) Reggel nem volt vészes izomlázam, nem mondom, hogy nem éreztem minden lépésnél hogy előző nap mozogtam, de egész jó volt :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr815212035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása