Kovács úr megvette első Adidas cipőjét
2010. október 10. írta: ubp

Kovács úr megvette első Adidas cipőjét

Természetesen a korábbi reklámból kölcsönöztem a hasonlatot :) Bízom benne, hogy én is olyan elégedett leszek majd, mind a hirdetésbeli Kovács úr. Bár abban is biztos vagyok, hogy nem 30 év múlva veszem meg a következő cipőm :)

Elmentem cipőt választani, próbálni a Spuri Futóboltba. (http://www.futanet.hu/cikk/spuri-futobolt-2)

A cipők nagy választéka miatt szeretem ezt a boltot és hogy fel is lehet próbálni őket. Én például kb 8 pár cipőből választottam ki a végső győztest :) 

Természetesen a múltkori bejegyzés szerint egy gore-tex -es vízhatlan cipőt szerettem volna, mert hogy jön az esős évszak. De egyrészről nem volt amelyik olyan kényelmes lett volna, mint a később kiválasztott (meg azok a típusok sem voltak, amit előzetesen kinéztem). Másrészt most nem jön az eső, szerencsére hosszú vénasszonyok nyara van :)

Szóval egy Adidas Supernova Riot 2 cipő lett a végső kiválasztott.

 

 Erről bővebben itt található anyag:
http://www.nationaloutdoors.net/compare_deals/product/Adidas-Supernova-Riot-2-Trail-Running-Shoes-Mens.html

Természetesen majd beszámolok a tapasztalatokról.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr592360154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása