futópad
2010. november 03. írta: ubp

futópad

A tegnapi nap után természetesen napközben akartam futni. Természetesen a munka miatt megint csak sötétedésbe hajlott a nap, mire eljött a futás ideje. Megfogadva a tegnapi saját tanácsomat -> irány a futópad :)

Sokan nem szeretnek futópadon futni. Én úgy vagyok vele, hogy ez is kell. Egyrészről növeli a monotonitás tűrőképességet :) Másik előnye számomra, hogy konkrétan tudom hogy mennyivel megyek, ezért jól tudom a gyorsulás fejlesztésénél használni. S nem utolsó sorba egy kicsit küzdeni is megtanít főképpen beállított program esetén, hogy "már nincs sok, tarts ki" :) baromi ciki volna, ha leesnék a padról :)

A mai adagot figyelembe véve a kapott edzéstervet így terveztem meg: 2 km 11km/h tempóban, 6 km 12km/h tempóban, majd a végére levezetésnek megint 2 km 11km/h tempóban.

Táv: 10 km, idő:0:52:10, tempó:5:13 perc/km

Az eredmény egész jó volt, az elmúlt időben már aggódtam, hogy jelentősen lelassultam. Ahogy érzem, nekem ez a futópad kell, mert az erdőben egyedül mindig belassulok amikor a gondolataim elkalandoznak :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr932421033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása