Tihanyi befutó
2010. november 12. írta: ubp

Tihanyi befutó

Konferencia van (volt) Balatonfüreden, így elhatároztam, hogy ha van rá mód, akkor elfutok az UltraBalaton útvonalán a befutóig :) azaz Tihanyban a Belső-tó partjáig és vissza.

A nyáron már futottam ezen az útvonalon, akkor fertőződtem meg a gondolattal, hogy legközelebb nekem is kell indulnom. Nyáron hajnalban indultam Almádiból a befutóig, ami kb 30 km volt, 3 óra alatt teljesítettem. Ott is este indultam, ám a befutónál már hajnalodott, nagyon szép volt.

Elég nehezen jött össze az indulás, mivel napközben sűrű program, megbeszélések, este vacsora. Úgyhogy este 11kor tudtam csak elindulni, de ennek egyik előnye volt, hogy kipróbálhattam a fejlámpát. Mival a fejlámpával szerzett tapasztalatokat az előző bejegyzésben részletesebben leírtam, így ezt most mellőzöm :) A késői indulás eredményeként már nem volt olyan meleg az idő, szerintem induláskor kb 10 fok lehetett. Mivel már másodszor jártam az útvonalon, valamint előtte megnéztem részletesen a futoterkep.hu - n is az útvonalat, így nem tévedtem el. Az út az elején vizszintes, a Tihanyi-félszigetnél van egy jó kiss hosszantartó emelkedő, de ez szerencsére a sötétben nem volt annyira látható :) csak az emlékeimben élt a kép róla, meg visszafelé is éreztem, hogy könnyen megyek lefelé :) A fordulónál még tartottam a tervezett 6 perces időt (tele hassal, fáradtan nem akartam nagyobb tempót), ám a végére ezt egy kicsit túlléptem. Ennek oka hogy egyrészt tovább hűlt a levegő és ezért a lában kezdett melegedni, csak a vékonyabb futónadrágot vettem fel. Másrészről a bal combomban hátúl húzódást érzetem, mintha csomó lenne benne, ezt sem akartam túlerőltetni. Így egy jóleső futás után hajnali fél kettőkor a szálló más vendégei örömére egy jó meleg zuhanyozás után hamar elaludtam :)

Táv: 15 km, idő: 1:36:08, tempó:6:24 perc/km 

Ma kihagyom a futást, pihentetem a combom. 

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr252445143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása