reboot :)
2010. november 27. írta: ubp

reboot :)

Úgy tűnik lassan újrakezdhetem :) Vége a két hetes "kékhalálnak" ! Ma lementem spinningelni, mert már annyira nem bírtam a tétlenséget.

Nagyon jól esett! De azért jelentősen visszafogtam magam. Azt figyeltem meg, hogy bő negyed óráig nem is volt izzadság csepp, ami lesett volna a homlokomról, a végén is csak kb 15 csepp volt a földön :) Kb olyan 30%-on mentem. Vasárnap még a futást is kipróbálom óvatosan és ha minden ok, akkor kezdődik újra az alapozás.

Eléggé megkésett az alapozásom, de most inkább lassabban kezdek, nem szeretnék még egyszer lesérülni. A jövő héten is még inkább a "restart" állaotba akarok kerülni, azaz a terv, hogy kb 3-4 szer fussak rövidebbet, nem túl erős ütemben. Majd meglátjuk milyen lesz az időjárás is.

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr392477351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása