restart
2010. december 01. írta: ubp

restart

Új hónap, új lendület és újraindulás!! :)

Ma spinningen voltam, úgy gondolom, hogy ez kevésbé terheli a lábam. Az előző spinningel ellentétben ma nem fogtam vissza magam, de természetsen végig figyeltem a legkisebb jelet, hogy a combomban nem érzem-e a fájdalom legkisebb jelét. DE NEM!! :) Egyszer sem :) Az edzés intenzitása természetesen nem érte el a nyár végit, ha ahhoz hasonlítom, akkor kb 75%-os volt. De most már jól megizzadtam, látható jele is volt a földön :) A végén a nyújtásnál még azért óvatos voltam.

Táv: 15 km edzésidő 55 perc, tempó: 3:40 perc/km

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr412487163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása