Kovács úr megvette élete második Nike Pegasus cipőjét
2010. december 08. írta: ubp

Kovács úr megvette élete második Nike Pegasus cipőjét

 Igen, végre :)) Már az elején írtam, hogy nagyon kell majd ezekre az esős időkre egy jó gore-tex - vízhatlan cipő. S hosszú keresgélés és próbálgatás után végre megtaláltam :)

Még közel 30 évvel ezelött volt egy Nike Pegasus cipőm, amit nagyon szerettem. A bátyámtól örököltem, már ő elkoptatta, de olyan könnyű volt és puha, hogy nagyon megkedveltem. Én még tovább könnyítettem rajta, már szinte nem volt talpa és az orrán is nagy lyuk tátongott, amikor fájó szívvel megváltam tőle. Ha jól emlékszem ez volt életem első márkás cipője.

Ilyen kedves emlékek alapján kezdtem el a legújabb típus próbálni, amiből a vízhatlan verzióval szemeztem, ami a Nike Pegazus 27+ GTX névre hallgat. Több üzeltben voltam, mert az egyikben csak 45-ös volt (ami nagy volt), egy másikban csak 44-es, ami pont jó volt, de sikerült egy 44,5 -t is felpróbálni, ami minden szempontból megfelelőnek bizonyult. A szülinapi és karácsonyi ajándékozást összevonva ma megleptem vele magam :)

 

Bővebben a cipőről itt:

store.nike.com/gb/en_gb/

A cipő a Nike+ technológiát is támogatja (amit én még nem használok ki), de a technológiáról bővebben itt olvashatsz:

www.nikerunning.hu/nikeplus/nikepluscom/ 

Természetesen a későbbiekben beszámolok a tapasztalatokról. Bízom benne, hogy nem kell sokáig várnom, hogy kipróbálhassam :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr62503027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása