Szélsebesen
2010. december 09. írta: ubp

Szélsebesen

 Már ma sikerült felavatnom az új cipőt, nem bírtam várni :) Először a hegyekbe terveztem menni, de megint időhiányba kavaradtem a sok munka miatt, így maradt a megszokott Kelenvölgyi aszfaltos út.

Csak úgy suhantam, repültem, lebegtem, ... :) nagyon jó volt, szinte le sem tudom írni. Szerencsére a vízhatlanságot még nem kellett ma kipróbálnam, bár elég cudar idő volt, hideg és szeles, ehhez jött hogy már rég besötétedett. De mindenért kárpótolt, hogy nagyon passzolt a cipő.

Az első kör után meg is ijedtem, hogy milyen jól megy, és a másodikba majd visszaesek. Ami meg is történt, de csak minimálisan (1 perccel) lett rosszabb a második kör, így rég nem látott tempót futottam, ami bizakodással tölt el a jövőre nézve. Minden nap kellene egy új cipő és akkor hamarosan világcsúcsot döntenék :))

Táv: 10,7, idő: 55:20, tempó: 5:10 km/perc

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr32505550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása