telehas futás
2010. december 27. írta: ubp

telehas futás

 Ma délelött volt időm felmenni a Normafára futni. Jó hideg volt, -6, de szerencsére nem volt szél, néha a nap is kikandikált a szürkületen (köd, felhő, szmog?) át. Egy hosszabb futást terveztem, de végül egy közepes táv lett belőle. Végig letaposott hóban futottam, a cípőm, bár nem ázott át és jó meleg volt, de nem igazán erre találták ki, végig kipörgött a lábam. Az elején melegnek éreztem, ahogy felöltöztem, de a végére beállt az üzemi hőmérséklet, bár ehhez a kesztyűt is levettem a végére. 

Itt az első kör útvonala:

 

Majd még futottam egy Normafa-Libegő-Normafa távot.

Végül is egész jó volt, jól éreztem magam, bár a tempó elég gyatra, volt egy kis küzdés a hóban a kipörgő cipővel :)

Táv: 13,5 km, idő: 1:27:00, tempó: 6:26 perc/km 

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr872542745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása