Újévi start - heti 80 km!!
2011. január 02. írta: ubp

Újévi start - heti 80 km!!

 Új év fordulóján sikerült futnom egy két rövidet és a mai napon végre egy hosszút.

A Normafához mentem fel, reggel még nem voltak sokan és az idő is szép volt. Két külön kört terveztem, hogy változatos legyen az útvonal.

1. kör: Táv: 11,75 Km idő: 1:10:00, tempó:5:57 perc/km, szint 635m
Ez jó volt, végig élveztem, a futást és a szép időt is.

2. kör: Táv: 10 km, idő: 1:09, tempó: 6:54 perc/km, szint: 550m
Ebben a vége felé már kezdtem fáradni, éhezni, nem vittem frissítőt és energiát sem. Viszont végig sikerült futni a meredeket is és a 7 percen belül maradt a tempó.

Összesen: táv: 21,75, idő: 2:19:00, tempó: 6:23 perc/km, szint: 1185 m
Szerintem elég jó, ha figyelembe vesszük, hogy szintben megfutottam a Mátrát :) és végig havon futottam, azaz jelentősen kipörgött a lábam :)

SIKERÜLT a heti 80 km-t elérni :)) összesen 81,55 km a heti teljesített táv :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr942554149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása