felkészülés start :)
2011. január 23. írta: ubp

felkészülés start :)

Egy kicsit megkésve, de újult lendülettel, motívációval, társsal :) Szerintem a vizsga is sikerült szombaton (majd csak szerdán kapom meg az eredményt)

Ma reggel felmentem a Normafához egy laza futásra a hosszabb útvonalat betervezve. Na ebből egy méghosszabb futás lett :) A nagy gondolkodásban (miket kell a közejövőben sűrgősen megcsinálni munkákat, amik az elmúlt időben a tanulás miatt feltorlódtak) a Mátyás király útról letévedtem a Csillagvölgyi útra. Mire észrevettem már nem volt kedvem visszamenni, így utam a Zúgligeti úton folytatva a Libegő alját érintve ment lefelé, jó sok szintet vesztve. Majd nemsokára át tudtam vágni a Budakeszi útra. Na innen végig felfele több mint 600 m szinttel :) Itt azért belassúltam a korábbi nem túl erős iramhoz képest is :)

Az idő szép napos, -3 a hőmérséklet, a tempó laza, közepes, olyan jó átmozgatás lett belőle.

Táv: 13,1 km, idő: 1:21:19, tempó: 6:12 perc/km

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr842608155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása