Margitsziget
2011. január 28. írta: ubp

Margitsziget

Még sosem futottam "sziget kör"-t. Úgyhogy elhatároztam, hogy a mai nap délután kipróbálom. 

Az északi lejárónál parkoltam le és onnan bemelegítésképpen elkocogtam az Atlétikai Centrum mögött lévő starthelyig, ahol is ki van írva, hogy 5350 m egy kör. Pont annyi, mint Kelenvölgyben a köröm, csak itt nincs szint :)

Az idő jó volt, sütöt a nap az elején, míg le nem ment. Akkor egy kicsit hideg is lett.

Kipróbáltam a gumi borítást is.

Nekem sok helyen túl puha volt, így nem egyszer inkább mellette futottam, a havas, néhol kicsit jeges-csúszós részen, vagy az aszfalton.

Mivel nem ismertem a távokat és különben sem versenyt akartam futni, meg holnap tervezem a hosszú futást így csak a kör végén néztem meg az időm. Az első kör 27 perc lett pontosan, ami 5:02-es tempó :) egész jó :)) A másodikban visszafogtam magam, de az is még 30 percen belül teljesült. A futás jó volt, a sziget szép, de maga a futópálya nem nyerte meg a tetszésem. Az is jó, hogy sokan vannak, így mindig van viszonyítási pont.

Táv: 10,7 km   idő: 56:40  tempó:  5:17 perc/km

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr772622035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása