ÁT-HÍDaló futás
2011. január 29. írta: ubp

ÁT-HÍDaló futás

 Először a hétvégére a Mátra Téli túra valamelyik távját néztem ki magamnak. De a logisztika, lejutás azt jelentette volna, hogy akikkel mentem már fél6-kor találkoztunk volna, ezért kb fél5-kor kellett volna kelnem valamint vissza is késő délután értünk volna vissza.

Így pont jókor jött a futo-blog (futo.blog.hu) csapat által meghírdetett ÁT-HÍDaló futás, melynek lényeg, hogy a Megyeri hídtól visszafelé az összes hídon átmegyünk a Lágymányosi hídig.

A kocsit a célban hagytam és tömegközlekedéssel mentem a Duna Plázáig, ahol egy kisbusz szedte össze a futó-őrülteket. Szerencsére nem voltam egyedül, bár nem kell félni, hogy ennyi ember miatt útlezárások lennének :)

Az indulás 8-kor, egy kicsit csúsztunk és én nagyon fáztam, dideregtem. Felrémlett előttem a tavalyi őszi maraton, amikor végig fáztam :( Szerencsére miután elindultunk a Megyeri hídon át, hamar elértem az üzemi hőmérsékletem valamint a gyönyörű idő és látvány is lekötötte a figyelmem. Azért jól nézett ki szerintem, ahogy 18-an egy bolyban futtottunk :)

A római parton futva még szinte minden aludt, a Duna felett kis köd gomolygott, már ezekért a látványokért megérte a mai nap. Utunk az Északi összekötő vasúti hídon át folytatódott, még vékony jég borította néhol, itt is figyelni kellett. A Duna Plaza magasságábban DaMartian szervező kocsijából rövid frissítő meleg tea és forralt bor került elő. Nagyon jó volt :) Az Árpád hídon átkelve a Margit szigeten folytattunk utunkat, ahol az Atlétikai Centrumnál volt az első hivatalos frissítő. Itt egy lelkes csapat fogadott, akik csatlakoztak a táv további részéhez. Kb idáig elég jól ment a futás, minden gond nélkül. Itt 5 percet töltöttünk a frissítéssel (banán, forró tea). Egy kicsit talán bemerevedtem. Meg az új friss csatlakozók jó ütemet diktáltak :)

A továbbiakban egy kicsit intervallum futás volt, sok átkelő, hídról le/föl, így végül is mindig beértem az élbolyt :) bár nem vagy nem sokkal maradtam le. 

A MÜPA-nál volt a cél, szintén frissítővel. Olyan 40 körül lehettünk. Azért rendesen elfáradtam :) a tempó hivatalosan 6 perc-re volt becélozva az induláskor. Ez, ha csak a netto időt számoljuk, akkor 6:04-re jött ki, a bruttó lent látható.

Nagyon jól volt a szervezés, köszönet érte!!!

Táv: 25,5 km   idő: 2:40:00  tempó: 6:16 perc/km

Pár kedvcsináló kép Pál Balázstól:

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr772623279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zoli a múlt futója - serpa 2011.01.31. 00:58:46

Nagyon tiszteletreméltó ez az elszánt sportolás. Már-már kedvet is kap az ember, de én már féltem a térdem. Mindenesetre keményen nyomod.
Minden elismerésem.

Zoli

ubp 2011.01.31. 17:36:12

A kerékpáron nem terheled a térded :)
De jól jön a bíztatás :)
süti beállítások módosítása