hétvége
2011. február 20. írta: ubp

hétvége

Pénteken céges esemény (csapatépítő) volt a Balaton partján. Futás nem volt. Viszont cserébe sokat ettem, nagyon jó malacsült volt :) Egy  kicsit mozogtam is, kb. 4 órát pinpongoztunk hajnali kettőig :). Szombaton futásra nem volt alkalom a programok miatt.

Vasárnap terveztem egy hosszabb futást délelött, nagyon szép idő is volt. De a családi programok miatt csak késő este tudtam elmenni futni, maradt a futópad. Délben vendégségben voltunk, ami bő egy óra múlva technikai problémát okozott a hasamban, így viszonylag rövidet futottam. Végül is a heti távolság több mint 56 km, nem is olyan rossz.

Táv: 12,02 km   idő: 1:10:44  tempó: 5:53 perc/km 

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr912675782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása