félmaraton bármikor :)
2011. február 22. írta: ubp

félmaraton bármikor :)

Ma is lenyomtam egy félmaratont :) Futópadon. Kezdem úgy érezni, hogy most már bármikor le tudok futni egy félmaratont 2:05-ön belül. Nem mondom, hogy ez egy jó idő, de tavaly ilyenkor még sehol nem voltam. Most meg alapozok. Meg munka után fáradtan.

Beállítottam egy 10.2 km/h sebességet és ezzel mentem végig. Azért olyan 12-től már nem vigyorogtam, 15-18 között még inkább nem, utána tudtam, hogy meg lesz, de gyorsítani nem volt erőm, de nagyon nem is akartam. Nem sok maradt bennem, de azért egy kis levezető kocogás, sétálás után minden rendben volt.

Olyan volt ez a futópad, hogy lehetett rajta tévét nézni. Quatarból női teniszt közvetítettek és majdnem akkor kezdődött, amikor elkezdtem futni. Nagyképűen gondoltam magamban, hogy na futok addig amíg játszanak. Tovább játszottak :) Meg volt egy kis ventillátor is a padon. Ez egyrészről jó volt, mert nem volt olyan meleg, de másrészt meg jobban szárított, többett kellett frissítenem.

Táv: 21.12 km  idő:2:04:33   tempó: 5:53

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr102681829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása