vegyespáros
2011. március 01. írta: ubp

vegyespáros

 Ma egy futás mellé spinning is volt. Ugye ti is erre gondoltatok a cím alapján :)

Futás hosszúra tervezve, akár félmaratonig. Olyan 8 km után már nem élveztem a padon. Addig lekötött, hogy a tv-ben biatlon ment és én is versenyeztem velük :) Nem mentem végig az elgondolt távon, mert azt hittem, hogy kezdődik a spinning, de kiderült, hogy csak fél órával később, de akkor már nem volt kedvem visszamenni futni, kiestem a ritmusból. Szóval egy kicsit mérges voltam magamra. A tempó végül is nem volt rossz, de a hátralévő 4 km nehéz lett volna ugyan ilyen ütemben.

Táv: 17 km  idő: 1:36:35   tempó: 5:40 perc/km

A spinning is rövidre sikerült, mert előbb el kellett jönni. Ez nem az én napom volt :( Holnap pihenő.

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr732702552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása