hétvége
2011. március 28. írta: ubp

Iskola volt hétvégén, így a csütörtöki nap a házi feladatok elkészítésével telt. Pénteken a suli elég sokáig tart és mivel nagyon nincs idő közben rendesen enni, így suli után az első dolgom volt, hogy egy jót vacsorázzak :) Ennek következtében már majdnem ott tartottam, hogy nem futok semmit, de elkezdtem nézni a válogatott focimeccset és annyira elkeserítő volt, hogy inkább elmentem a közeli edzőterembe a futópadra :)

Az esti, fáradt futást is gyakorolni kell. Az biztos, hogy nem egyszerű. Végül is döcögősen, de lement egy rövidebb táv, közepes (lassan inkább gyenge) tempóban
Táv: 12 km, idő: 1:11:10  tempó: 5:55 perc/km

Vasárnap egy hosszabb futást terveztem. Mivel a családi program elég képlékeny volt, így végül is délután sikerült elszabadulnom futni. Hogy ne teljen el sok idő, ezért otthonról terveztem egy útvonalat a hegyek felé.

Mint látható volt benne aszfalt és erdei út is, felfelé és lefelé is, egész jók az arányok, megtetszett. Az is jó volt, hogy nem akartam időre futni, csak hogy jóleső érzés legyen. Így az órát is csak forduláskor néztem meg, ami akkor 65 perc volt. Azt hittem, hogy rosszabb időt futok odafelé figyelembe véve, hogy felfelé elég sok szint volt, meg megint berozsdásodva éreztem magam. A visszafelé egy kicsit lendületesebb volt, kihasználtam a lejtőt. Az idő, bár szemerkélt néha az eső és meleg sem volt, de sikerült jól eltalálni az öltözetet, beleértve a dzsekit is. Kár, hogy tavaly nem ebben a szerelésben futottam a maratont, biztos nem fagytam volna át. De ehhez kell, hogy az ember sok tapasztalatot gyűjtsön :)

Táv: 20,2 km  idő: 2:00:10  tempó: 5:56 perc/km

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vízibalett 2011.03.29. 12:40:25

"Fáradtan futást gyakorolni kell" - jó lenne többször gyakorolni a pihenten futást :), legalább is hétközben.
E hétvége előtti vasárnap tekertem. Azt a taktikát alkalmaztam, hogy reggel nem mértem meg a lázamat, így em tudhatpm, hogy lázas voltam-e, mint az előző napokban. Idén egy 100-as bringám volt, majd ez, ami 170 lett, jól tudtam forgatni az erős áttételt. Na erre jó volt a téli görgőzés, juhéjj. Átmentem Párkányba, és tettem egy kiskört, majd haza. Azért nagyon fájt 100 körül, (majdnem sírtam) meg is álltam sarkat a fenékhez felhúzni (elülső combizom). Este már semmi bajom nem volt. Jó futás lesz ez, érzem. És tegnap mérföldkőhöz érkeztem úszásban; na jó nem mérföld, de 1,3 km - ami nekem nagy dolog egybe gyorsban. azt hiszem mehtanultam úszni.

Vízibalett 2011.03.29. 12:41:57

írtam egy jó hosszút, de nem jelent meg. Nem írom le mégegyszer. Nem emeltem be a bringázásomat, mert nem tudok olyan ügyesen bevágni térképet, mint UBP :)

Vízibalett 2011.03.29. 12:42:34

na... mégis beemelte. az első

ubp 2011.03.29. 20:32:13

könnyű úgy sportolni, hogy előtte az ember az ágyban pihen, nem az a kihívás :D
De azért irigykedem :)
Jó, hogy lassan beindulsz te is, már csak a sherpákat kell felébreszteni téli álmukból :)

Vízibalett 2011.03.30. 16:29:22

A serpák nem érnek rá mert fallabdáznak, gépeznek, síznek, teniszeznek, szerelmesek, stb ...