vegyes tempó a héten
2011. március 31. írta: ubp

vegyes tempó a héten

 Hétfőn futópad. A hétvégi lassabb futás után (még elhasználandó a bérletből hátralévő pár alkalmat) egy gyors futópadon való futás volt. Az elején, 7 km-ig ment az 5 perc/km tempó, ott egy kicsit visszavettem 11km/h tempóra, hogy végig bírjam, majd a vége előtt egy minimálisat gyorsítottam. Jól elfáradtam :) Bár nem sikerült egy órán belülre kerülnöm, nem voltam elégedetlen :)

Táv: 12,02 km  idő:1:02:02   tempó: 5:09 perc/km   

Szerdán a Normafánál nagyon jó időben kocogtam egyet. Úgy érzem, hogy egy kicsit pihenni kell a lábamnak, vagy legalábbis kevesebb beton kellene, ezért kocogósra vettem az iramot, meg raktam egy kis szintet bele. Elég lassú lett így a tempó, de úgy éreztem, hogy szinte el sem fáradtam, még sokat tudnék ebben a tempóban futni. Viszont biztosan jól lerontotta a havi átlagtempót :(

Táv: 12,5 km   idő: 1:29:00  tempó: 7:07 perc/km  szint:663 m

Ezzel a futással először léptem át az egy hónapban futott 200 km-t!!! :))

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr872789474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása