Dobogókő futóverseny
2013. december 31. írta: ubp

Dobogókő futóverseny

Ez olyan év végi levezető verseny volt december elején :)

Félig futó verseny, félig tájfutó verseny :) Tájfutók szervezték, a térképen csak az ellenőrző pontok voltak bejelölve. Igazából két részen volt bonyolultabb az átmenet, ott kellett azért tájékozódni, a többi pont között simán jelölt turista úton lehetett menni.

dobogoko_utvonal.jpg

Ha a fenti képre kattintasz, akkor betöltődik a teljes útvonal, szakaszokkal, szinttel,...

Itt meg a térkép, amit kaptunk a rajtnál:

dobogoko terkep.jpg

Az idő olyan jó őszi, nem esett, nem szitált, az elején még viszonylag melegem is volt, de a második résznél már nem annyira, lehet, hogy itt már lassabban haladtam :)

Röviden összefoglalva:
Dobogókőről tömegrajt, két lépés után az utolsó helyről néztem mindenki hátát :) 1000-rel mentek lefelé, én meg a magam megfontolt tempójában :) Pilisszentkereszt után a Pilist másztuk meg, majd Pilis-nyeregnél az első frissítő pont. Ez elég nagy csalódás, mert csak hideg víz volt :(

Innen a Körtvélyespuszta volt a következő pont, s ez az átmenet egy kicsit bonyolult volt :) De szerencsére jól megoldottam :) Volt ahol levágtam, meg nem jelzett utakon mentem, de végig tudtam, hogy merre vagyok s elsőre nem volt rossz :) Szerencsére ezen a ponton már rendes frissítés volt (az előzőhöz képest). Egy futótárssal a ponton találkoztam, s azt mondta, hogy akkorát kevert, hogy plusz 10 km-t futott. Ez egyrészt hízelgő volt nekem, hogy nem kevertem, másrészről meg eléggé demoralizáló, hogy ilyen lassú vagyok. Ez van :)

A következő pontra együtt indultunk, s egy darabig együtt is mentünk, mert ő előre futott, majd mindig megállt, hogy merre kell menni :) Az utunk a Lukács árokban ment, mely a Rám-szakadék egyik mellék ága és alul találkoznak. Innen irány felfelé a Prédikálószékre. 

Amiért mindenképpen el akartam itt indulni, hogy a Prédikálószék és a Vadálló köveket lássam, mert még nem voltam itt, s a Terep100-as útvonala itt megy el, így fel akartam készülni, hogy jövőre tudjam mi vár rám :)

Vadallo-kovek.jpg

Baromi meredek volt :) A gerincen a Vadálló kövek mellett vezetett fel az út, néhol előjött a tériszonyom :) De felérve a tetőre, a Prédikáló székről csodás a kilátás!!  

Prédikálószék.jpg

A Prédikálószéktől volt egy kisebb tájékozódási feladat (le lehetett vágni egy részt), az is sikeresen megoldva. Innen egy kicsit már éreztem, hogy nem érek be szintidőn belül, ezért egy kicsit letörtem és gondolkodtam is azon, hogy nem megyek végig :( De aztán erőt vettem magamon :) S végig mentem. Az utolsó 4 km megint végig felfelé a K jelzésen, amit újra megnyitottak.

A szintidő 5 óra volt, sajnos nem sikerült azon belül beérnem :(  De nem voltam csalódott, egy jót futottam, nem annyira rossz tempóban magamhoz képest :) S gyönyörű helyeken voltam!  Valamint újra gyakorolhattam a tájfutást, s nem is ment rosszul !!

Táv: 33,7 km     idő: 5:18:55     szint: 3100m   tempó:9:27 perc/km

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr85719351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása