rövid kocogás
2011. április 08. írta: ubp

rövid kocogás

Ebben a hónapban még nem futottam :( Pedig már egy bő hét eltelt a hónapból. A helyzet az, hogy egy kicsit éreztem a jobb lábam sípcsont részét és a térdem, ezért gondoltam hogy a futást egy kicsit pihentetem. Mivel azonban a hétvégére egy hosszabb futást tervezünk futópárommal vasárnapra, így gondoltam, hogy bemelegítésnek egy rövidet futok ma.

Kelenvölgyben a szokásos körön két kört mentem. Az eleje borzalom volt, legalább is érzésre. Lassú voltam, nagy a hasam, ... szóval minden bajom volt. De a félidő nem is volt olyan rossz, a menetközben felállított a szintidőn - 30 percen - belül voltam egy kevéssel. Ez a második körre feldobott, meg be is melegedtem. Úgyhogy bemelegítésnek jó volt. Holnap megint pihenés.

Táv: 10,7 km   idő: 58:20  tempó: 5:27 perc/km

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr202810960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása