újabb félmaraton
2011. április 14. írta: ubp

újabb félmaraton

Bár mára egy rövidebb (1 órás) spinning volt betervezve és utána egy kb 10 km futás futópadon, mivel elkéstem, így maradt a szimpla futás. Futópadon :( Pedig akár kint is futhattam volna, de nem így készültem és nem volt kinti öltözetem.

Gondoltam, hogyha ennyi idő van, akkor futok egy félmaratont :) Óvatosan kezdtem, mert az elmúlt időszakban a hosszabb távokat mindig elfutottam az elején és a végére vissza kellett vennem a tempóból. A kezdeti sebességet 10,6 km/h-ra állítottam be, hogy optimális esetben két órán belüli eredmény születhessen. Még az elején tartottam, amikor a gép megállt :) Nem is indult újra, úgyhogy átmentem a másikra. Attól félek, hogy a következő földrengést itthon is az én számlámra írják majd :D Szóval újra kezdtem, úgyan arra a tempóra álltam be. Egész jó volt. Nem mondom, hogy nagyon laza lettem volna, de nem is kellett nagyon erőlködni. Ez e gép is megállt :) ennek oka az volt, hogy 1 órára volt programozva, hogy mennyit lehet rajta egyszerre menni. Szóval itt is újra restart. Legalább pontosan tudtam, hogy 1 óránál a résztáv 10,56 km. A vége előtt fél órával éreztem, hogy van egy kis tartalék bennem és már belátható távolságra volt a cél. Úgyhogy egy kicsit finoman gyorsítottam :) Az utolsó 2 km meg 5 perc/km tempóban ment. Egész jó :) Sikerült a tempót az elején jól megválasztanom, talán ez volt ma a siker kulcsa és így teljesült a kitűzött cél, a két órán belüli félmaraton. Bár az idő 2 óra, de a táv hosszabb kb 100m-er mint a félmaraton, ez kb fél percet jelent, ez volt a végén való begyorsítás hozadéka.

Táv: 21,22   idő:2:00:00  tempó: 5:39 perc/km

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr182827142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása