egy jóleső futás
2011. május 01. írta: ubp

egy jóleső futás

Csütörtökön sikerült időben felmennem Normafához és az időt kihasználva egy jót futni. Bemelegítésnek a szokásos 4km kiskör, majd a hosszabb nagykörön mentem.

A kiskört lassan akartam kezdeni, hogy ne fussam el magam. Meg nem is voltam bemelegedve, a hasamat is megint nagynak éreztem :) Ehhez képest 5:15-ös tempót mentem.

A nagykörön az volt a célom, hogy 6 percen belül maradjon a tempó. Ami a nem kevés szint miatt volt kihívás. De nagyon jó volt minden, így ez is egész jól ment. Ment volna a félmaraton is ilyen tempóban, de mennem kellett, elfogyott az edzésre szánt idő.

Táv: 15,75 km  idő: 1:27:53  tempó: 5:34 perc/km  szint: 635 m

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr532870354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása