talán alakul :)
2011. május 05. írta: ubp

talán alakul :)

Ma délután sikerült felmennem a Normafához (tudom, ezt már unjátok), hogy végre sikerüljön két egymás utáni nap félmaratont futni jó idővel. Bár az adottságok nem nevezhetőek síkvidékinek :)

A tervek szerint a hosszabb (11.75 km) és utána a rövidebb (10.15 km) János-hegy kört futottam. A kettő között az a különbség, hogy a rövidnél nem futok le a Budakeszi útig, hanem a Tündérhegyi útról egyből felfelé a Libegő felé megyek tovább. Ezért most ide a hosszabb utat rakom be:

Igazából mindkét kör nagyon jóleső volt. Mindkettőnél a Libegőhöz felvívő kb 3,5 km és 250 m szint volt a legnehezebb rész, de itt is a leglassab tempó 6:30 perc/km volt, de volt olyan szakasz a második körben, amikor 5:00 volt a tempó :)

Az idő ideális futó idő volt, kb 16 fok, egy rövidnadrágban és egy hosszúujjúban mentem, de nagyon ideális volt minden. Kis szél fújt, de nem zavaró, viszont a város kitakarította, így ahol szabad kilátás volt, ott nagyon szépen látszott minden. Már majdnem megálltam bámészkodni :)

Sikerült! A sok szint ellenére tartottam, elértem a kitűzött célt :) Kezdek bizakodni, hogy sikerülhet az UB! :) Azért még sok munka-futás van odáig.

Táv: 21,9 km  idő: 2:03:45  tempó: 5:39 perc/km   szint: kb 600 m 

A futásra ráhangolódva ezt (meg a többi hasonló) a zenét hallgattam, amire sikerült jól felpörögnöm :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr282880837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása