Nike Félmaraton
2011. szeptember 26. írta: ubp

Nike Félmaraton

Bár nem terveztem, hogy indulok, de egy kedves régi ismerős céges szervezésben meghívott (így nem kellett nevezési díjat fizetnem).

Egy jóleső futást terveztem, természetesen mivel az elmúlt időszakban nagyon keveset futottam (2 hónap alatt 7-szer, most direkt megnéztem), így tudtam, hogy nem fogom életem legjobb idejét futni. De azért 2 órán belül terveztem, az már rutinból kell, hogy menjen :)

Nagyon jó idő volt, túl jó is :) Nagyon hamar nagyon meleg lett. Az órámat meg elfelejtettem átvenni, így egy klasszikus órában futottam, amin a perceket is csak saccoltam :) Úgyhogy már az elejétől átadtam magam egy jóleső futásnak.

A helyzet az, hogy baromira meleg volt, 10 kor volt a rajt, délben futottunk be (már aki), akkor 35 fokot mutatott a hőmérő a Lehel téren. Én minden lehetséges alkalmat kihasználtam a hűsítésre: a frissítő pontokon több vizet öntöttem magamra, mint be, ahol volt slag, ott átmentem alatta :)

A táv kétharmadától néha azon gondolkodtam, hogy mi a ....-ért jöttem el, meg hogy feladom, meg jó ha 2 óra felett beérek :) De aztán valahogy mentem, mentem, frissítettem és beértem :) A barátok a tervezett időn felül értek be, így lehet, hogy tényleg nehéz volt ebben a nagy melegben. Aztán a TV este bemondta, hogy sokakat kellett segítségben részesíteni, mert kidőltek a meleg miatt. Remélem már mindenki rendben van. 

Táv: 21,1 km   idő: 1:58:06   tempó: 5:35 perc/km    szint: kb 50 m

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr493258601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása