Monoton félmaraton
2011. november 03. írta: ubp

Monoton félmaraton

Kedd reggel már nem először indultam ezen a versenyen. Mivel korán lehetett rajtolni, így gondoltam, hogy amíg a család alszik, lustálkodik délelőtt, addig futok egyet ebben a szép őszi időben.

Bár később indultam, mint terveztem, de így is elég hűs volt az idő, csak 4 fok. De szerencsére a nap hamar melegebbé varázsolta és a futás is jót tett :) Így már az első kör után csak egy póló és egy hosszú ujjú technikai volt rajtam.

Azért "monoton", mert 3,05 km-es köröket kell megtenni a Hárs-hegyen, körönként 90 m szinttel. Ami úgy a harmadik körtől már érezhető :) A problémám nem is a felfele menő résszel volt :) , hanem mivel a lefelé is meredek volt, így ott vissza kellett fogni magam, ott sem lehetett sprintelni.

A tervem az volt, hogy:
- jól érezzem magam :)
- fussak meg minden emelkedőt
- az időm a 6:30-as tempónál jobb legyen

Frissíteni a 3. és 5. kör után frissítettem a magammal vitt lötyből, enni nem ettem közben, de nem is hiányzott. Az első kör után volt a ruházkodás is, meg minden körben két bélyegzés, így ezek is vettek el némi időt.

Elégedett voltam, mert mindegyik célkitűzés sikerült. A napos őszi idő fantasztikusan jó volt, a táj csodaszép :) Hiába mentem 7 szer ugyan azt a kört, mindig volt valami, amit előtte nem láttam :) Például egyszer az avar alatt egy gyökeret, amire így rosszul léptem a második körben, de szerencsére nem lett komolyabb baj, egy pár bicegős lépés után minden rendbe jött :)

Táv: 21,1 km  idő:2:14:25  tempó:6:22 perc/km  szint:630 m  

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr653349502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása