Őszi tekerés a Csiki hegyeknél
2012. október 23. írta: ubp

Őszi tekerés a Csiki hegyeknél

Még nem javult meg teljesen a bal térdem :( de már nem bírtam ki mozgás nélkül :)

Mivel a teóriám szerint a régi cipő az oka, ezért úgy gondolom, hogy a kerékpározás nem ront a helyzeten. Ezért kihasználva a mai gyönyörű őszi időt délelőtt egy kis tekerésre ragadtattam magam. Cél a budai hegyek, a Budaörs feletti Csiki hegyek és új útvonalak felderítése futáshoz :) Teljesítményben csak az volt a célkitűzés, hogy tekerjek ki  minden emelkedőt :)

Mint látható egész jót tekeregtem :)

csiki.jpg

Minden emelkedőt sikerült kitekernem :) Volt benne pár meredek lejtő is, de azon is épségben és a nyeregben értem le :) Új utakat is felfedeztem, sikerült az öltözetet is jól eltalálnom, szóval teljesen elégedett vagyok :)

Táv: 28 km (nem a házunktól mértem), idő: 2:15:23  tempó 4:50 perc/km  szint: kb 570 m

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr24864555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása