Év végi levezető
2013. március 11. írta: ubp

Év végi levezető

Kicsit megkésve, de pótolom a tavalyi (2012) év utolsó jó nagy futását.

A két ünnep között, közelebb az új évhez egy futókirándulást terveztem a Pilisbe, Szentendrén a Skanzen volt a rajt-cél, mivel szüleim a közelben laknak, így biztosított volt a futás utáni pihenési lehetőség.

Terveim szerint kb. 10 körül indultam volna, de ebből egy bő 11 óra lett. A cél egy jó futás volt :) Korábban sokat futottam Pap-rétig és vissza. Indulás előtt kinéztem, hogy onnan a KÉK jelzésen akár Visegrádig is elfuthatok :) ezt először nem gondoltam komolyan :)

De végül is az lett belőle, hogy elfutottam a Nagy-villám kilátóig és vissza :)

Szóval egy kicsit részletezve:
a Pap-rétig felfelé betonon haladtam egész jó tempóban, bár az utolsó rész már elég jeges volt. Innen már erdei úton haladtam (országos KÉK jelzés), ami szintén jeges, havas volt, így a sebességem is jelentősen csökkent. Volt egy esésem is közönséggel :) Szerencsére nem ütöttem meg nagyon magam. A Nagy-villámnál jól eső érzés töltött el, bár már kezdtem fáradni. Betöltöttem magamba egy gélt.

Visszafelé nem akartam az erdei úton bóklászni, így végig betonon jöttem vissza, mint a fenti térképen látható. Sajnos a telefonom lemerült Pap-rét előtt, így nem lett végig rögzítve a futás :( Pedig tök jó volt, mivel Pap-réttől lejtett a terep :)

Szóval kb 35 km-volt  4 óra 30 perc és  sok szint.

Nagyon jó volt, később is fogok itt menni, amikor nem ennyire veszélyes, jeges :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr755128823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása