Húsvéti egyenleg
2013. március 31. írta: ubp

Húsvéti egyenleg

Azért ezt a címet adtam, mert idén a húsvéttal fejeződik be március :) s egy kis értékeléssel nézem meg mi is történt.

Nézzük a számokat:

10 edzés, összesen 117 km, leghosszabb táv 20,1 km, legrövidebb táv 5,35 km, átlag tempó 7:06 perc/km 

Ami még fontos, hogy legalább hetente kétszer futottam, egyet hét közben, egy hosszabbat hétvégén. 

A mennyiség jelentősen több, mint a januári 54 km és a februári 20 km :)

Ma a húsvéti sonkatojástormahagymasüti zabálást próbáltam kicsit kompenzálni, délután felmentem a Normafához. Reggel szakadt az eső, de ebéd utánra a városban már elállt és a nap is majdnem kisütött :) Ehhez képest fent a hegyen szemerkélő eső és jó kis köd volt. Tele hassal elég nehézkesen indultam el :) de később belelendültem. Mivel nagy sár volt, így a János-hegy kerülő utat választottam, ami az Ötvös utcán le, majd a Mátyás király úton és a János-hegyi úton ki a Budakeszi útig, ott vissza a János-hegyi úton, de már fel a Libegőig és onnan a Normafa. Mivel volt még bennem egy kis erő (sonka) ezért egy rövid Libegő és vissza szakasszal megtoldottam :) Az erdőben még elég sok hó volt, egy kis szakaszon megpróbáltam az erdei úton futni, de a hó olvadt, tocsogott a víztől, így hamar a betonon kötöttem ki :)

Táv: 15,75 km  idő: 1:37:00  tempó: 6:10 perc/km  szint 350 m

S az idei húsvéti nyulat is láttam:

nyuszi ul a fuben 2013.jpg

Áprilisban el kéne érni, hogy heti átlag 3 futás (vagy bicikli) legyen, a távolság kb 150 km s legyen egy kb 50-60 km terepfutás is. Hajrá :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr945186181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása