indul a felkészülés
2010. október 01. írta: ubp

indul a felkészülés

 Ma délután felmentem a Normafához, hogy a Misivel (a nevek lehetnek valódiak vagy kitaláltak :) ) fussunk egyet. Nekem ez az első futásom a maraton óta.

Nem tervezetem gyors iramot, de induláskor Misi úgy kilőtt, hogy a Libegőnél már rámvert legalább 50 métert, ami a végére majd 3 perc lett. De én ma alpavetően nem akartam gyorsan futni.

Az útvonal: Normafa, Libegő, (eddig 2 km) ott le a beton úton a sárga + jelzésig (ez megint 2 km). Itt általában a jelzésen közvetlenül vissza szoktunk menni a Libegőhöz, de ma mondtam, hogy fussunk hosszabbat - hiszen nekem már ez kell :) - úgyhogy itt visszafordulás volt ugyan azon az útvonalon. A Libegőnél meg jobb oldalon futottunk vissza, azt is kis dombot is megmászva, de erre kevesebben szoktak járni, azért is jó.

Az össz táv: 8 km, idő: 42:30, 5:18/km tempó. Ami nem is olyan rossz :)

A helyzet, hogy mintha náthás akarnék lenni, ezért kicsit fáradtnak és bágyadtnak éreztem magam. Utána szaunáztunk egyet. Este eszek egy fokhagymát mézzel, az mindig használ - bár a feleségem nem szereti és ilyenkor külön kell aludnom :( 

Délután még elmentem futócipőt nézni. De erre még kell bőven időt szánnom. Meg arra is, hogy elolvasok egy-két felkészülé/edzés tervet, ne csak ahogy esik úgy puffan alapon menjen később az élet.  De most csak egy kis ráhangolódást szeretnék az elkövetkező 2-3 hétben, jóleső hosszabb futásokkal az erdőben

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr172338188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása