ősz
2010. október 03. írta: ubp

ősz

Ma szép őszi idő volt. Reggel felmentem a Normafához (általában innen fogok a legtöbbször futni), hogy egy jólesőt fussak.

Útvonal: Normafa - Zöld kereszt jelzésen Makkosmária- piros jelzésen egy darabig, majd "mária" jelzésen Budakeszi - sárga jelzésen Szépilonka (volt Ságvári liget), majd egy Hárs-hegy kör - vissza a piros jelzésen János-hegy felé, majd áttérés a sárga keresztre ami kivisz a Libegőhöz, majd Normafa.

Táv: 14 km, idő: 1:35:15, szint 520 m, tempo: 6:48/km

Bár a tempo nem mondható túl jónak, de nagyon kellemes volt, nem hajtottam túl magam, az indulás Makkosmária felé lefele kifejezetten lassú volt.

Az elején egy kicsit fáztam, 9 fok volt, de később kellemes üzemi hőmérsekletre áltam be.

Az biztos, hogy hamarosan 1-2 pár új cipőbe be kell fektetnem, mert amiben csütörtökön futottam (részben betonon) annak számomra kicsi a csillapítása és szombaton fájt egy kicsit a térdem. Mára jobban volt a térdem. De a mostani öreg nike cipő meg egy kicsit rövid a hosszú futáshoz, a lábujjamat éreztem elöl, hogy nyomja a cipő, főképpen lefele.

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr132341979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása