vénasszonyok nyara
2010. október 10. írta: ubp

vénasszonyok nyara

Ez az ősz szerintem eddig gyönyörű !! :))

Ma reggel korán mentem fel a Normafához, a család még aludt, mikor kiléptem az ajtón :) Fent 8-kor egy kis bemelegítő után, kb 5 fokban, de napsütésben kezdtem el a multkori kört. Azaz Normafa-Makkosmária-Budakeszi-Szépilonka-Hárshegyi körút-Jánoshegy-Normafa.

Mivel még viszonylag keveset futottam idén ősszel szabadban, így az öltözést próbáltam jól megtervezni. Felvettem egy technikai pólót és arra két hosszúujjút. Alulra meg egy thermo nadrágot. És természetsen az új Adidas Riot 2 terepcipőt :)

A probléma az egész úton az volt, hogy a termo nadrág gumija elengedett, így egész úton fognom kellett a nadrágot, hogy le ne essen :( Ez, figyelembe véve az 500 m szintet, nem volt jó hatással a mozgásomra, a jobb kezemmel nem tudtam lendületet venni.

Mivel ez elég hamar kiderült, de technikailag más megoldás nem volt (pl másik nadrág a kocsiban), így egy kicsit lelombozódtam :( mint a fák :) Úgyhogy nem is néztem részidőket, mondtam magamban, hogy egy sima normál futás egyenletes tempóban, jólesően. Ami végül is sirkerült, szinte a múltkorival azonos időt mentem és jól is érztem magam. Gyönyörködtem a természet szines világában, élveztem az avar susogását, valamint, hogy a ruhákat egész jól eltaláltam.

Az új cipő itt is bevált, kényelmes, tartott, nem nyomta a lábujjakat. Az, hogy a sarkam, achiles is  is jobb lesz-e, azt majd pár napmulbva fogom szerintem tapasztalni-remélem.

Táv: 14 km, szint 500 m, idő: 1:38:05, tempo 7:00/km

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr772360905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása