Ráhangolódás
2010. október 19. írta: ubp

Ráhangolódás

Terveim szerint októbert arra szánom, hogy lassan de biztosan beálljon a napi rend. Ennek oka, hogy most váltok munkahelyet, így újra ki kell alakítani a napi ritmust, beleértve, hogy mikor megyek a gyerekért az edzése végére, s mely napokon tudok később hazamenni.

Cél, hogy októberben elérjem a havi 200 km-t és hogy minden hétvégén tudjak futni egy hosszút, mondjuk 20 km körül.

Ez utóbbi ugyebár a mostani hétvégén sikerült :)

Hétfőn ismerősömmel fallabdáztam egy lazát. Mivel egy fokkal jobb vagyok jelenleg, így meccset nem is játszottunk, én ütöttem a labdát oda, ahol állt. Azért elég sokat fejlődött, egy-két hónap és lefáradok. De legalább jó átmozgatás volt.

Ma időben sikerült felmennem szokásos helyemre. Három Normafa-Libegő-Normafa kört terveztem normál tempóban. Jó volt. Az idő is majd nem napos, gyenge szél, kb 13 fok. Szép az erdő, sárgulnak a levelek. Egyre nagyobb az avar, így figyelni kell, néha nem látni az avar alatt a gyökereket, köveket. Pláne, hogy nem vettem fel a szemüvegem :) De szerencsére nem volt baj, bár néha félreléptem :) a bokám jól mozgott. Néha elkalandozott a gondolatom a munkakörül, de amikor észretértem, sikerült jó ritmust felvenni.

Táv: 12 km, idő: 1:02:15, tempo: 5:11perc/km, szint 30.

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr982384526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása