Őszi Balaton
2010. október 22. írta: ubp

Őszi Balaton

 Sikerült pár nap szabadságot kivenni és párommal a Balaton északi partján egy hoszabb hétvégét eltöltenünk. Az idő nagyon szép, napsütéses, napközben szépen felmelegszik, este jól lehül :)

Az első nap kora este (még a nap fent volt) indultam el, hogy kb egy órát fussak. Ez nem jött össze, mivel negyedóra múlva a hasam annyira elkezdett csikarni, hogy csak sétálva tudtam menni, hogy nehogy nagyobb baj legyen :) Ez azt jelentette, hogy jól kiizzadtan (már erősen szürkületben, a nap lement), egyre hidegebb időben sétáltam vissza. Utólag megnéztem, hogy amit futottam táv:2,9 km, az idő 16 perc volt, ami egész jó tempó. Visszafelé ugyan ezen táv 24 percig tartott. Ami túratempónak elfogadható. Összesített tempo 6:53 perc/km.

Délelött pihenés, kicsi úszás (nem nagyon tudok úszni), szauna, döglés, majd újra mert jó kör volt :) 

Ma ebéd előtt, a déli időben futottam, amikor az idő már elég jól felmelegedett. Az útvonal a tegnap kinézett, azaz a Balaton kerülő bicikli út. Ez alapvetően betonon megy, néhol murvás út, de igyekeztem sok helyen a szélén, a füvön futni. Nagyon élveztem, nagyon jó volt :) Néha a gondolataim elkalandoztak, de szerencsére ekkor sem lassultam le nagyon. Gyönyörű volt a táj, jó levegő, kék ég :) Táv: 16,7, idő:1:33:20, tempó: 5:35 perc/km

Mindkét nap sikerült jól felöltöznöm, azaz egy technikai póló és technikai pulcsi elég volt. Sapkát nem vittem az első este, bár akkor elkelt volna. A déli futásnál vittem magammal sapekot, de nem vettem fel, nem hiányzott :) A cipő az Adidas Riot, mely betonon is jól teljesített.

Pár kép az őszi Balatonról:

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr172391574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása