Munka mellett nehéz
2010. október 27. írta: ubp

Munka mellett nehéz

 Hét elején tele voltam energiával, hogy na most ezen a héten akkor majd ... és megdöntöm az 50 km/hét határomat.

Ehhez képest hétfőn rossz idő, eső. Ugye még nem vettem meg a gore-tex-es cipőt így nem akartam esőbe kimenni, reggel bepakoltam az edzőtermi cuccot. Na bent annyi munka volt, hogy a fiamért is alig értem oda a kosáredzés végére. Tegnap megint :( Munka, munka,... :( Az edzőcucc még mindig a kocsi hátuljában.

Ma, szerdán gyönyörű az idő. Reggel sajnos nem raktam be a kinti ruhám. De akkor is, gondoltam, legalább az edzőterembe lejutok. Napközben sikerült úgy szervezni a napot, hogy időben hazaérjek, át tudjak öltözni és kint futni még a szép, napos időben. Na ebből az valósult meg, hogy időben hazaértem. Aztán utolért a munka, így nem tudtam elindulni :( Na a végén sikerült mégis csak, de addigra már majdnem besötétedett. A táv is rövidebb lett a tervezetnél :( De azért erőt vettem magamon és fáradtan lenyomtam egy kört Kelenvölgyben, betonon, közepes tempóban.

Táv: 5,4 km, idő: 29:20, tempo: 5:52 perc/km

Még gyakorolni kell vagy a napom szervezését, vagy be kell rendelkezni az esti futásra, amit nem szeretnék, mert akkor már elég fáradt vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr432403750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása