Hármashatár-hegy szint kiskör
2010. november 14. írta: ubp

Hármashatár-hegy szint kiskör

 Ma gyönyörű idő volt :) Egy triatlon csapathoz csatlakozhattam keresztfiam révén. 10-kor volt a találkozó a Szépvölgyi út végén, Fenyőnyöngyénél. Ekkor már kb 15 fok lehetett, verőfényes napsütés, minimális szellővel, szóval minden adott egy jó futáshoz.

Az elmúlt két napban pihentettem a lábam, hogy a combom rendbe jöjjön. Az elején még láttam is rá esélyt, hogy elmúlt a húzódás, de sajnos nem. Elég hamar elkezdett fájni újra. Nem élesen belenyilalva, hanem folyamatosan, tompán, minden lépésnél. Egyedül talán a kis emelkedőnél nem fájt :(. A csapat elsőre mondhatom erős volt (a lábfájásommal is megtetézve), így elég hamar (kb 3-4 km után) leszakadtam. Szerencsére még ifjú koromból jól ismertem a terepet, így nem estem kétségbe, hogy ne tudnék egy jó futást, edzést egyedül is kitalálni ezen a terepen, majd végig menni.

A sokak által ismert kör: start Fenyőgyöngye, onnan felfelé a Hármashatárhegyi úton kb 1,2 km után jobbra indul a szintút. Ezen kb 3,5 km után érünk el a Virágos nyeregig, itt balra fordulva jutunk ki a Repülőtérre. Ennek a felső szélén futottam érintve felülről a Hangárt is a reptér szélén lévő többszörös elágazásig (ennek nem tudom mi a hivatalos neve). Itt a kék jelzésen (Glückner Frigyes út) az Árpád kilátóig futottam, majd onnan le Fenyőgyöngyére végig a kék jelzésen. 

Táv: 10 km, idő: 56:35, tempó: 5:39 perc/km szint: 640m

Sajnos a héten nem sikerült teljesíteni az 50km edzésadagot (36,35km), és a combom pihentetése miatt a jövő hét is kimarad :((

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr792448942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása