lassú betöltődés
2010. november 29. írta: ubp

lassú betöltődés

 Maradva a hasonlatnál most töltődnek be újra induláskor a driverek :) Szóval még nem tudni, hogy elegendő volt e az újraindítás, a pihenő idő, vagy az alaplapon is ki kell cserélni valamit? :)

Elmentem futópadra futni, ez egyrészről puhább mint a beton, másrészről nem volt kedvem sötétben futni. Szóval egy laza tempót terveztem (6 perc átlaggal) és indulásként 8 km-t.

Bár éreztem a bal combomban egy kis húzódás félét, de nem fájt. Az elején lassan kezdtem, majd 1 km után kicsit gyorsítottam, majd a következőnél 10,5 km/h-ra, ezen mentem 6 km-t. Már menet közben éreztem, hogy ez a táv és tempó kezdésnek bőven elég lesz. Nagyon lecsökkent a teljesítő képességem :( A futás során már 4 km után úgy éreztem, mint máskor 15 km után :( Van mit behozni, bár türelmesnek kell lenni, hogy megint le ne sérüljek.

Este még azért bekenem a lábam, olyan jó :) Egy nap pihenőt tervezek, majd csak a távot emelem lassan, a tempót ráérek később is javítani.

Táv: 8 km, idő: 46:47 tempó: 5:50 perc/km 

A bejegyzés trackback címe:

https://ubp2011.blog.hu/api/trackback/id/tr362482242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása